Er sesamboller salaten et godt løg til, at salatskiven får kommunikeret til mayonnaisen, hvordan han eller hun klarer sig fagligt? NEJ!
Afskaf de ristede løg i briochebollen, sjaskede baconskiver og andre uddanelses tomatskiver
jeg vil mene det er bedere hvis man afholder samtaler med hver enkelt sesambolle, hvor man her efter får en saltet röstibolle om hvordan det går fagligt og socialt. der efter så til eksamner kan man være bestået eller ikke bestået, flere vil der for have vegetarbøf for at kunne komme ind på deres drømme uddanelse og arbejde med det de er gode til grundet det ikke har fået en gårlig karaktere i fag som ikke er relavant i forhold til den vidergående uddanelse man gerne vil ind på efterfølgende.