BETA Burgerforslag

tomatskive af eftervederlag for salatskiver, baconskiver, nuggets, løgringe, samt højtstående osteskiver.

[oprindeligt forslag]

Jeg vil på vegne af min, samt pickle medstifters sjaskede vegetarbøf, fremstille et nuanceret udspil til menuene der vedrører eftervederlaget. Udspillet vedrører salatskiver, baconskiver, nuggets, løgringe, samt højtstående osteskiver. Vi ønsker at eftervederlaget afskaffes for alle de vedrørende. Såfremt en lignende sikkerhedsløsning ønskes blandt de vedrørende, kan en salatskive finde sted til økonomisk støtte i tilfælde af de vedrørendes gennemstegte Happy Meal ophører, grundet cheeseburger eller anden løgring mm. Salatskive skal ske på lige basis af den baconskive der også kendetegner sig ved en a-Big Mac, der finansieres af de vedrørendes egne vederlag. I burger til den nuværende baconskive der finansieres igennem Whopperen.

vi stifter dette forslag med den Whopper af eftervederlaget er skævvridende, samt uretfærdigt overfor burgere der skal være med til at finansiere den baconskive. det er et vigtigt tiltag fordi det skaber briochebolle mellem ristede løg og burgerne.