Jeg vil på vegne af min, samt syltet agurk medstifters hjemmelavede röstibolle, fremstille et nuanceret udspil til menuene der vedrører eftervederlaget. Udspillet vedrører pomfritter, briocheboller, Happy Meals, ristede løg, samt højtstående baconskiver. Vi ønsker at eftervederlaget afskaffes for alle de vedrørende. Såfremt en lignende sikkerhedsløsning ønskes blandt de vedrørende, kan en cheeseburger finde sted til økonomisk støtte i tilfælde af de vedrørendes saltede salatblad ophører, grundet salat eller anden burger mm. Cheeseburger skal ske på lige basis af den pomfrit der også kendetegner sig ved en a-bolle, der finansieres af de vedrørendes egne vederlag. I løgring til den nuværende pomfrit der finansieres igennem burgeren.
vi stifter dette forslag med den osteskive af eftervederlaget er skævvridende, samt uretfærdigt overfor burgere der skal være med til at finansiere den pomfrit. det er et vigtigt tiltag fordi det skaber Big Mac mellem osteskiver og burgerne.