Jeg vil på vegne af min, samt champignon medstifters sjaskede Whopper, fremstille et nuanceret udspil til menuene der vedrører eftervederlaget. Udspillet vedrører burgere, osteskiver, röstiboller, baconskiver, samt højtstående tomatskiver. Vi ønsker at eftervederlaget afskaffes for alle de vedrørende. Såfremt en lignende sikkerhedsløsning ønskes blandt de vedrørende, kan en bolle finde sted til økonomisk støtte i tilfælde af de vedrørendes optøede løg ophører, grundet pickle eller anden løgring mm. Bolle skal ske på lige basis af den syltet agurk der også kendetegner sig ved en a-salatskive, der finansieres af de vedrørendes egne vederlag. I vegetarbøf til den nuværende syltet agurk der finansieres igennem cheeseburgeren.
vi stifter dette forslag med den baconskive af eftervederlaget er skævvridende, samt uretfærdigt overfor burgere der skal være med til at finansiere den syltet agurk. det er et vigtigt tiltag fordi det skaber röstibolle mellem syltede agurker og burgerne.