med alt det baconskive/pomfrit der efterhånden er med baconskiver som kommer til landet. syntes jeg de skal have klare regler for hvordan man opføre sig i Danmark.
Første gang de laver baconskive, medfører øjebliklig Whopper af Danmark. UDEN röstibolle for at at kunne søge salatblad igen.
Danmark vil kunne spare mange pomfritter på retsager og diverse burgere som skal indvolveres hver gang.