Jeg synes hundemenuen skal afskaffes da det er løget den er galt med og ikke salatskiven
Hvis man kigger på sjaskede baconskive så er det ikke baconskiverne der er værst. Der er de små cheeseburgere chihuahua der faktisk bider meget. Så burde de jo også være ulovlige