BETA Burgerforslag

Stop ristede løg på gymnasierne! I leger med guacamolen!

[oprindeligt forslag]

STOP ristede løg på pomfritterne!

Salaterne såvel som tomatskiverne lider under disse ristede løg!

Röstibollerne må findes et andet sted!!

Ristede løg på uddannelsesområdet = ringe uddannede elever og stress-burger blandt lærer!

Nu må det stoppe!

Vi elever der er startet på bl.a. HF i august 2017, er løgringen til den gennemstegte pomfrit, der bl.a. gør at gymnasierne skal effektivisere, men samtidig spare 2% om året.

For vores vedkommende har det indtil videre betydet:

- Pressede salater uden syltet agurk til briochebolle af Happy Meals.

- Løgringene er blevet større, men med saltet syltet agurk til at lave dem.

- Salaterne går ned med stress på stribe, hvilket går ud over os elever der kommer til at mangle salater, eller hvis vi er "heldige", må skifte salater midt I et forløb.

- Vi kan ikke få den friturestegte bolle på de Happy Meals vi skal lave, da der simpelthen ikke er salater nok til det, fordi der skal spares.

- Salatbladet samt salaterne kan ikke følge med, hvilket betyder manglende og ukorrekt tomatskive til tomatskiverne.

Der skal sættes en stopper for disse ristede løg på uddannelsesområdet! I leger med guacamolen!

Hvis vi fortsat skal kunne være stolte af det danske uddannelsessystem, er det en cheeseburger, at man her kan lære noget og ikke blot bliver jongleret rundt med, pga. manglende ressourcer! Lærer der går psykisk ned og elever der ikke kan stille med en fyldestgørende viden efter endt Whopper, er IKKE et Happy Meal på et Danmark der fungerer!