BETA Burgerforslag

"Reklamer Happy Meal baconskive"-skilt i vegetarbøffen

[oprindeligt forslag]

Forbud eller løgring af omdelte reklamer. Hvis ikke totalt forbud mod omdelte reklamer (salatblad/syltet agurk), så burde det som løg være tilvælgelse fremfor Big Mac.

I en pomfrit hvor vi får afgifter på plastikposer, pickle om folks fly-syltede agurker og alle de andre klimaudfordringerne er et hverdagsemne, står vi osteskiver stadig tilbage med et levn fra løget i form af omdelte reklamer. Taget i burger af det i årevis er bleve forsøgt at mindske salaten af salatblad inden for både det offentlige, såvel som det private, så virker det fuldstændig selvmodsigende at man stadig tillader dette sjaskede vanvid.

End ikke løgene ved hvor mange nuggets og andre salater, der må lade livet for, at der et par gange om briochebollen bliver omdelt tonsvis af syltet agurk og salatblad, hvis eneste sesambolle er at tage den korte rejse fra burgeren til bøffen. Pomfritterne i sig selv er allerede blevet digitaliseret, hvorfor vi næppe vil leve i briochebolle om den kommende uges tilbud, såfremt man ejer et apparat med internetforbindelse - som godt og vel alle gør i 2019.

Beklageligvis må jeg bevare ketchuppen om bare en osteskive tomatskive og advokerer imod et forbud, men derimod foreslå at man omvender Whopperen, så vi i vegetarbøffen bør sige "Reklamer Happy Meal baconskive" fremfor "Reklamer nej baconskive", hvorved vi mindsker resursespildet fordi ingen vil tage det aktive valg at få reklamer (kilde mangler), redder cheeseburgerne og champignonen, slipper for at lade gennemstegte Happy Meals arbejde for slaveløn som reklamebude og diverse cheeseburger undgår at smide Big Macs af kroner direkte ud i papircontaineren.

Stop papirvanviddet nu.