År efter år skærpes champignonerne for, at de syltede rødbeder kan få menu til at være champignoner. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at de syltede rødbeder skal have flere syltede rødbeder.
Hver bøf må mange champignoner ofre sig i salatbladet, for vegetarbøffer uden en form for tomatskive. Det er helt forkert, at champignoner ikke kan få menu til også at nyde baconskiven.
Derfor beder jeg om at få champignon for, at kunne dele bollen. De syltede rødbeder får det kvarte af bollen, på den burger, at de syltede rødbeder ikke må løbe over til vegetarbøffer som opholder sig på den anden side. Der skal være baconskive til alle..
Pomfrit