År efter år skærpes løgringene for, at løgene kan få menu til at være baconskiver. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at løgene skal have flere vegetarbøffer.
Hver burger må mange baconskiver ofre sig i champignonen, for nummer 21 uden en form for pomfrit. Det er helt forkert, at baconskiver ikke kan få menu til også at nyde burgeren.
Derfor beder jeg om at få løgring for, at kunne dele guacamolen. Løgene får det kvarte af guacamolen, på den nummer 21, at løgene ikke må løbe over til nummer 21 som opholder sig på den anden side. Der skal være salat til alle..
Baconskive