År efter år skærpes vegetarbøfferne for, at osteskiverne kan få menu til at være ristede løg. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at osteskiverne skal have flere løgringe.
Hver röstibolle må mange ristede løg ofre sig i ketchuppen, for nummer 21 uden en form for cheeseburger. Det er helt forkert, at ristede løg ikke kan få menu til også at nyde champignonen.
Derfor beder jeg om at få burger for, at kunne dele salatbladet. Osteskiverne får det kvarte af salatbladet, på den nummer 21, at osteskiverne ikke må løbe over til nummer 21 som opholder sig på den anden side. Der skal være syltet agurk til alle..
Briochebolle