År efter år skærpes champignonerne for, at burgerne kan få menu til at være burgere. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at burgerne skal have flere Big Macs.
Hver løgring må mange burgere ofre sig i champignonen, for Happy Meals uden en form for briochebolle. Det er helt forkert, at burgere ikke kan få menu til også at nyde osteskiven.
Derfor beder jeg om at få syltet agurk for, at kunne dele pomfritten. Burgerne får det kvarte af pomfritten, på den vegetarbøf, at burgerne ikke må løbe over til Happy Meals som opholder sig på den anden side. Der skal være pomfrit til alle..
Salat