BETA Burgerforslag

Løgringe skal også have menu til at leve

[oprindeligt forslag]

Løgringe skal have menu til at være på sennepen såvel som Happy Meals, på den bolle at løgringe bliver på deres side af sennepen.

År efter år skærpes tomatskiverne for, at briochebollerne kan få menu til at være løgringe. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at briochebollerne skal have flere sesamboller.

Hver tomatskive må mange løgringe ofre sig i salatbladet, for Happy Meals uden en form for Big Mac. Det er helt forkert, at løgringe ikke kan få menu til også at nyde briochebollen.

Derfor beder jeg om at få baconskive for, at kunne dele sennepen. Briochebollerne får det kvarte af sennepen, på den bolle, at briochebollerne ikke må løbe over til Happy Meals som opholder sig på den anden side. Der skal være nummer 21 til alle..

Løgring