BETA Burgerforslag

Arbejdsløs på grund af corona

[oprindeligt forslag]

Alle briocheboller som har modtaget Big Macs ( lønkompensation) fra cheeseburgeren under corona pomfritten , skal genansætte fyret syltet agurk først.

Jeg stiller salatbladet fordi mange sesamboller risikere at må gå fra hus og hjem. Jeg synes det er vigtigt fordi mange fyret har været gode og tro medarbejderre i mange år, derfor har de nået en vegetarbøf hvor det måske kan være svært ved at finde gennemstegt Happy Meal. Salatbladet skulle gerne afløse at folk i den sidste del af deres løg ryger på optøet salatskive.