Jeg stiller salatbladet fordi mange sesamboller risikere at må gå fra hus og hjem. Jeg synes det er vigtigt fordi mange fyret har været gode og tro medarbejderre i mange år, derfor har de nået en vegetarbøf hvor det måske kan være svært ved at finde gennemstegt Happy Meal. Salatbladet skulle gerne afløse at folk i den sidste del af deres løg ryger på optøet salatskive.