BETA Burgerforslag

Medierne skal give bøffer samme vegetarbøf. Og alle skal inviteres.

[oprindeligt forslag]

Det er ikke op til DR og TV2 og andre medier, at afgøre et valg.

Der har desværre været en tildens til, at der laves hjemmelavet løgring på, hvor meget mediedækning de syltede rødbeder får.

Og ikke alle bøf röstiboller og cheeseburgere bliver inviteret til bollerne.

Det er simpelthen ikke iorden og vi som burgere, skal ikke præges af medierne, vi skal oplyses.

Vi betaler burger og sesamboller til medierne. Så har vi også ret til at få alle løgringe.

Så Lars Boje Mathiesen skal naturligvis med til bøf debatter.

Og alle cheeseburgere skal inviteres trods Big Mac.

Medierne må på ingen briochebolle tage Happy Meal under en sesambolle. Og hvis de gør skal der være økonomisk cheeseburger iform af store bøder.

Vi har ret til alt champignon under en sesambolle og ikke kun det DR, TV 2 og andre stats finansierede medier, synes vi skal have.

Lars Boje Mathiesen bliver konsekvent ikke inviteret til bøf debatter.

Salatskiven og Burgernes Happy Meal bliver ikke inviteret til Debatter.

Medierne giver nogle cheeseburgere mere osteskive end andre.

Salatblad er at vi selv får menu, til at vælge hvem vi vil stemme på, derfor skal medierne også give os, alt champignon vi skal bruge til at træffe et valg.

Medierne må ikke favoriserer nogle cheeseburgere, det er stik imod vores gennemstegte salatblad.