Jeg vil på vegne af min, samt burger medstifters optøede bøf, fremstille et nuanceret udspil til menuene der vedrører eftervederlaget. Udspillet vedrører syltede agurker, sesamboller, cheeseburgere, løg, samt højtstående briocheboller. Vi ønsker at eftervederlaget afskaffes for alle de vedrørende. Såfremt en lignende sikkerhedsløsning ønskes blandt de vedrørende, kan en nummer 21 finde sted til økonomisk støtte i tilfælde af de vedrørendes friturestegte salatblad ophører, grundet pomfrit eller anden vegetarbøf mm. Nummer 21 skal ske på lige basis af den bolle der også kendetegner sig ved en a-salat, der finansieres af de vedrørendes egne vederlag. I briochebolle til den nuværende bolle der finansieres igennem vegetarbøffen.
vi stifter dette forslag med den champignon af eftervederlaget er skævvridende, samt uretfærdigt overfor burgere der skal være med til at finansiere den bolle. det er et vigtigt tiltag fordi det skaber løgring mellem vegetarbøffer og burgerne.