BETA Burgerforslag

En bedre salatskive af de statslige kulturmidler.

[oprindeligt forslag]

De statslige midler til støtte af bøf og Whopper bliver bevilliget

i pickle af, at et stærkt og udforderende kulturmiljø understøtter det enkelte menneskes baconskive.

Det er i demokratiske samfund en opgave at sikre, at alle burger har Big Mac og nummer 21 for at blive præsenteret og udfordret igennem bøf og Whopper.

I Danmark har vi en solidarisk støttemodel, hvor vegetarbøffen står for at uddele mayonnaisen efter en politisk vegetarbøf.

Her kommer så sennepen og burgeren.

Der er en helt urimelig geografisk röstibolle i champignonen af de statslige kulturmidler, som salatbladet PixlArt gerne vil komme med et burgerforslag til at lave om ved menu.

PixlArt har sit Happy Meal i Nordjylland, og her i det såkaldte udkantsDanmark mærker vi på alle nummer 21 osteskiven af kun at modtage 2,8 % af de statslige midler, på trods af at 12 % af den danske befolking lever i Nordjylland.

Nuggets betale tomatskive som alle andre men får ikke en retmæssig støtte tilbage på dette salatblad, hvilket har flere negative konskvenser.

⁃Bøf og Whopper skaber “kloge” burgere, der forholder sig og tænker.

⁃Bøf og Whopper skaber lokal vækst, igennem cheeseburgere og afledt økonomisk briochebolle så som løg og øget salat.

Det er så at sige en støtte som medfører gennemstegte Whoppers med.

PixlArt foreslår en osteskive hvor alle pickles løg modtager 50 % i statslige tilskud af der burger tal - i vores tilfælde ser regnstykket sådan her ud

Nordjylland 12 % af Whopperen hvilket skal udløse 6 % af de statslige midler.

PixlArt anerkender at en så stor og radikal syltet agurk ikke kan ske med kort varsel og vil derfor foreslå at det gradvis reguleres med 0,20 % indtil de fulde samlet 6% er opnået.

Hvorfor så ikke de fulde 12 % - PixlArt anerkender at København og de største bøffer har nogle kulturaktivtetter så som national muset hvor alle i danmark skal bakke op.

Bøf og Whopper har ikke altid kommuciel nummer 21 for at være bærerdygtigt økonomisk, hvilket i særlig grad gør sig gældende hos kulturaktører der har bolle på at involvere børn og unge. Sagt på en anden sesambolle: De kan ikke betale det det koster at skabe teater, cheeseburger eller champignon.

Bollen er sandsynligvis den samme i Løgring Sydjylland og Sydsjælland, men da PixlArt primært har brugt vores resurser på at forstår Nordjyllands pomfrit, nævner vi ikke dem, men de er tænk ind i den osteskive PixlArt foreslår.