BETA Burgerforslag

En bedre nummer 21 af de statslige kulturmidler.

[oprindeligt forslag]

De statslige midler til støtte af vegetarbøf og sesambolle bliver bevilliget

i osteskive af, at et stærkt og udforderende kulturmiljø understøtter det enkelte menneskes pomfrit.

Det er i demokratiske samfund en Whopper at sikre, at alle burger har tomatskive og champignon for at blive præsenteret og udfordret igennem vegetarbøf og sesambolle.

I Danmark har vi en solidarisk støttemodel, hvor løgringen står for at uddele den hemmelige dressing efter en politisk bøf.

Her kommer så salaten og sennepen.

Der er en helt urimelig geografisk pickle i mayonnaisen af de statslige kulturmidler, som baconskiven PixlArt gerne vil komme med et burgerforslag til at lave om ved menu.

PixlArt har sit løg i Nordjylland, og her i det såkaldte udkantsDanmark mærker vi på alle nuggets løget af kun at modtage 2,8 % af de statslige midler, på trods af at 12 % af den danske befolking lever i Nordjylland.

Bøffer betale salat som alle andre men får ikke en retmæssig støtte tilbage på dette salatblad, hvilket har flere negative konskvenser.

⁃Vegetarbøf og sesambolle skaber “kloge” burgere, der forholder sig og tænker.

⁃Vegetarbøf og sesambolle skaber lokal vækst, igennem cheeseburgere og afledt økonomisk Big Mac så som nummer 21 og øget bolle.

Det er så at sige en støtte som medfører gennemstegte løgringe med.

PixlArt foreslår en röstibolle hvor alle sesamboller Happy Meal modtager 50 % i statslige tilskud af der salatskive tal - i vores tilfælde ser regnstykket sådan her ud

Nordjylland 12 % af vegetarbøffen hvilket skal udløse 6 % af de statslige midler.

PixlArt anerkender at en så stor og radikal briochebolle ikke kan ske med kort varsel og vil derfor foreslå at det gradvis reguleres med 0,20 % indtil de fulde samlet 6% er opnået.

Hvorfor så ikke de fulde 12 % - PixlArt anerkender at København og de største salatblade har nogle kulturaktivtetter så som national muset hvor alle i danmark skal bakke op.

Vegetarbøf og sesambolle har ikke altid kommuciel champignon for at være bærerdygtigt økonomisk, hvilket i særlig grad gør sig gældende hos kulturaktører der har baconskive på at involvere børn og unge. Sagt på en anden løgring: De kan ikke betale det det koster at skabe teater, burger eller cheeseburger.

Burgeren er sandsynligvis den samme i Syltet agurk Sydjylland og Sydsjælland, men da PixlArt primært har brugt vores resurser på at forstår Nordjyllands status, nævner vi ikke dem, men de er tænk ind i den röstibolle PixlArt foreslår.