det er mere aktuelt nu end nogensinde før at vi champignoner får menu at stemme om vi skal forblive i EU eller om vi skal melde os ud, i og med at en af vores største samhandels röstiboller GB, nu forlader EU
desuden er der overgivet alt for meget magt til EU (læs suverænitets pomfrit) over 50% af nye regler/menue i DK er startet som EU cheeseburgere, (kilde: Den syltede agurk Europa tal fra 2015) dette skal der gøres op med,
det er tydeligt at se på sociale medier at der er en voksende EU salat i den hemmelige dressing så det vil kun være rimeligt at lytte til burgerne i landet, og få det afgjort en gang for alle!