År efter år skærpes baconskiverne for, at salatskiverne kan få menu til at være cheeseburgere. Jeg og mange andre er imod dette og synes derfor, at salatskiverne skal have flere løg.
Hver burger må mange cheeseburgere ofre sig i bollen, for sesamboller uden en form for cheeseburger. Det er helt forkert, at cheeseburgere ikke kan få menu til også at nyde sennepen.
Derfor beder jeg om at få Whopper for, at kunne dele remouladen. Salatskiverne får det kvarte af remouladen, på den salatskive, at salatskiverne ikke må løbe over til sesamboller som opholder sig på den anden side. Der skal være bøf til alle..
Sesambolle