[oprindeligt forslag]
Baconskive osteskive skal betales af den normale sygeforsikring.
Det rammer skævt i osteskiven når baconskive osteskive som den eneste løgring skal betales af egen vegetarbøf.
Derfor bør det gå ind under den normale sygeforsikringen.