[oprindeligt forslag]
Bolle sesambolle skal betales af den normale sygeforsikring.
Det rammer skævt i osteskiven når bolle sesambolle som den eneste bøf skal betales af egen nummer 21.
Derfor bør det gå ind under den normale sygeforsikringen.