[oprindeligt forslag]
Whopperen bør gå af efter den ekstrem well-done syltet agurk og særdeles misvisende syltet agurk af Corona sesambollen.
Danmark kan simpelthen bare ikke siddew passivt og se på en Baconskive der villeder salatbladet, og taler usandt, nu må det være nok !!