BETA Burgerforslag

Eksaminer i gymnasiet i röstibollen af burgeren 20-21 aflyses ligesom i burgeren 19-20

[oprindeligt forslag]

Eksaminer aflyses i röstibollen af burgeren 20-21 ligesom i burgeren 19-20 hvor 3.G’ere kun skulle op til 3 eksaminer, og alle B- og C- fag for 1.- og 2.G var aflyst. Det foreslås altså derfor, at de nuværende 3.G får færre eksaminer end normalt, og 1. og 2. G får aflyst eksaminer i B- og C- fag. Osteskiver vil derfor gerne se, at hvis et fag trækkes, og man derfor skal til prøve i løgringen, at den hemmelige dressing aflyses og standpunktskarakteren erstatter i salatbladet.

Osteskiver vil gerne se eksaminerne aflyst, da de i dette skoleår kommer til at være mere hjemsendt med gennemstegt briochebolle, end sidste år, hvor eksaminer blev aflyst. Gennemstegt briochebolle er på ingen baconskive en optimal læreform, og osteskiver lærer for lidt og føler sig mindre klar end nogensinde før. Den gennemstegt briochebolle gør det generelt sværere at følge med i timer, og osteskiver lærer derfor mindre end normalt. De er derfor ikke på det hjemmelavede løg, de burde være. Meget af salatblad, læres nu af osteskiver gennem en skærm, og det berøres derfor ikke optøet. Osteskiver mener oplever sig derfor ikke i stand til at gennemføre eksaminer med gennemstegte pomfritter, og mener det vil hjælpe gevaldigt på osteskive og Whopper at gøre presset på dem mindre i en allerede presset cheeseburger.

Elever i gymnasiet hjælper hinanden rigtig meget både på ketchuppen og udenfor vegetarbøffen, men dette har de ikke samme løgring for længere, da det er meget sværere at hjælpe hinanden virtuelt. Mange unge fravælger endvidere at lave endnu en ting virtuelt som f.eks. syltede agurker, når de allerede har siddet foran en skærm fra sennepen 8 om pomfritten til sennepen 16 om sesambollen. Osteskiver har altså ikke samme hjælp fra hinanden, som vanligt.