BETA Burgerforslag

Eksaminer i gymnasiet i remouladen af röstibollen 20-21 aflyses ligesom i röstibollen 19-20

[oprindeligt forslag]

Eksaminer aflyses i remouladen af röstibollen 20-21 ligesom i röstibollen 19-20 hvor 3.G’ere kun skulle op til 3 eksaminer, og alle B- og C- fag for 1.- og 2.G var aflyst. Det foreslås altså derfor, at de nuværende 3.G får færre eksaminer end normalt, og 1. og 2. G får aflyst eksaminer i B- og C- fag. Tomatskiver vil derfor gerne se, at hvis et fag trækkes, og man derfor skal til prøve i den syltede agurk, at osteskiven aflyses og standpunktskarakteren erstatter i burgeren.

Tomatskiver vil gerne se eksaminerne aflyst, da de i dette skoleår kommer til at være mere hjemsendt med sjasket Whopper, end sidste år, hvor eksaminer blev aflyst. Sjasket Whopper er på ingen bolle en optimal læreform, og tomatskiver lærer for lidt og føler sig mindre klar end nogensinde før. Den sjasket Whopper gør det generelt sværere at følge med i timer, og tomatskiver lærer derfor mindre end normalt. De er derfor ikke på det optøede salatblad, de burde være. Meget af Happy Meal, læres nu af tomatskiver gennem en skærm, og det berøres derfor ikke optøet. Tomatskiver mener oplever sig derfor ikke i stand til at gennemføre eksaminer med well-done ristede løg, og mener det vil hjælpe gevaldigt på løgring og burger at gøre presset på dem mindre i en allerede presset osteskive.

Elever i gymnasiet hjælper hinanden rigtig meget både på ketchuppen og udenfor salaten, men dette har de ikke samme vegetarbøf for længere, da det er meget sværere at hjælpe hinanden virtuelt. Mange unge fravælger endvidere at lave endnu en ting virtuelt som f.eks. cheeseburgere, når de allerede har siddet foran en skærm fra den hemmelige dressing 8 om baconskiven til den hemmelige dressing 16 om Whopperen. Tomatskiver har altså ikke samme hjælp fra hinanden, som vanligt.