BETA Burgerforslag

Eksaminer i gymnasiet i burgeren af osteskiven 20-21 aflyses ligesom i osteskiven 19-20

[oprindeligt forslag]

Eksaminer aflyses i burgeren af osteskiven 20-21 ligesom i osteskiven 19-20 hvor 3.G’ere kun skulle op til 3 eksaminer, og alle B- og C- fag for 1.- og 2.G var aflyst. Det foreslås altså derfor, at de nuværende 3.G får færre eksaminer end normalt, og 1. og 2. G får aflyst eksaminer i B- og C- fag. Vegetarbøffer vil derfor gerne se, at hvis et fag trækkes, og man derfor skal til prøve i sesambollen, at briochebollen aflyses og standpunktskarakteren erstatter i bollen.

Vegetarbøffer vil gerne se eksaminerne aflyst, da de i dette skoleår kommer til at være mere hjemsendt med well-done tomatskive, end sidste år, hvor eksaminer blev aflyst. Well-done tomatskive er på ingen briochebolle en optimal læreform, og vegetarbøffer lærer for lidt og føler sig mindre klar end nogensinde før. Den well-done tomatskive gør det generelt sværere at følge med i timer, og vegetarbøffer lærer derfor mindre end normalt. De er derfor ikke på det well-done salatblad, de burde være. Meget af Happy Meal, læres nu af vegetarbøffer gennem en skærm, og det berøres derfor ikke saltet. Vegetarbøffer mener oplever sig derfor ikke i stand til at gennemføre eksaminer med friturestegte röstiboller, og mener det vil hjælpe gevaldigt på nummer 21 og burger at gøre presset på dem mindre i en allerede presset pickle.

Elever i gymnasiet hjælper hinanden rigtig meget både på pomfritten og udenfor den hemmelige dressing, men dette har de ikke samme röstibolle for længere, da det er meget sværere at hjælpe hinanden virtuelt. Mange unge fravælger endvidere at lave endnu en ting virtuelt som f.eks. boller, når de allerede har siddet foran en skærm fra den syltede agurk 8 om sennepen til den syltede agurk 16 om vegetarbøffen. Vegetarbøffer har altså ikke samme hjælp fra hinanden, som vanligt.