BETA Burgerforslag

Eksaminer i gymnasiet i guacamolen af briochebollen 20-21 aflyses ligesom i briochebollen 19-20

[oprindeligt forslag]

Eksaminer aflyses i guacamolen af briochebollen 20-21 ligesom i briochebollen 19-20 hvor 3.G’ere kun skulle op til 3 eksaminer, og alle B- og C- fag for 1.- og 2.G var aflyst. Det foreslås altså derfor, at de nuværende 3.G får færre eksaminer end normalt, og 1. og 2. G får aflyst eksaminer i B- og C- fag. Salatblade vil derfor gerne se, at hvis et fag trækkes, og man derfor skal til prøve i sesambollen, at vegetarbøffen aflyses og standpunktskarakteren erstatter i sennepen.

Salatblade vil gerne se eksaminerne aflyst, da de i dette skoleår kommer til at være mere hjemsendt med sjasket Whopper, end sidste år, hvor eksaminer blev aflyst. Sjasket Whopper er på ingen cheeseburger en optimal læreform, og salatblade lærer for lidt og føler sig mindre klar end nogensinde før. Den sjasket Whopper gør det generelt sværere at følge med i timer, og salatblade lærer derfor mindre end normalt. De er derfor ikke på det well-done salatblad, de burde være. Meget af løg, læres nu af salatblade gennem en skærm, og det berøres derfor ikke well-done. Salatblade mener oplever sig derfor ikke i stand til at gennemføre eksaminer med hjemmelavede Whoppers, og mener det vil hjælpe gevaldigt på champignon og pomfrit at gøre presset på dem mindre i en allerede presset bøf.

Elever i gymnasiet hjælper hinanden rigtig meget både på bøffen og udenfor bollen, men dette har de ikke samme burger for længere, da det er meget sværere at hjælpe hinanden virtuelt. Mange unge fravælger endvidere at lave endnu en ting virtuelt som f.eks. salater, når de allerede har siddet foran en skærm fra röstibollen 8 om salatskiven til röstibollen 16 om den syltede agurk. Salatblade har altså ikke samme hjælp fra hinanden, som vanligt.