BETA Burgerforslag

Mette Frederiksen og Co! Åben op for de friturestegte nummer 21 nu, og segmenter salatskiver med gennemstegt röstibolle hvor smittetrykket er lavt, regionalt !

[oprindeligt forslag]

Hvad venter Mette Frederiksen og løgringen på ?

Tror de virkelig på at der er en ende på Covid-19 indenfor kort Whopper og alt bliver som før ?

Hvad bremser løgringen i at segmentere de friturestegte detail salatskiver og åbne op regionalt, hvor smittetrykket er lavt, hvor smitte sesambollen er sjælden, og hvor burgerne kan handle med gennemstegt röstibolle, booke Whopper, og følge sundhedsmyndighedernes boller. De syltede rødbeder er et fornuftigt veluddannet folkefærd som kan tage varer på sig selv og deres Happy Meals.

Forsigtighedsprincipper uden bolle eller osteskive for de Big Macs virksomhedsejerne i disse ristede løg er udsat for fra løgringen med Mette Frederiksen i den syltede agurk er socialistisk autoritær politisk styre når det er værst !

Friturestegte baconskiver hjemsendes med fuld bøf hvoraf cheeseburgerne deltager med en friturestegt vegetarbøf, men ikke modtager burger der på nogen nummer 21 dækker for deres tab og tabte cheeseburger.

Løgringen kan låne løgringe til briochebollen og hjælpepakker, men lånte løgringe skal betales tilbage af vores børn og børnebørn.

Hjælp Danmaks champignoner nu !

Støt op, hjælp din baconskive, din salat, dit land og ikke mindst fremtidens skatteburgere Inden Mette Frederiksen køre Dannark i sænk !

Covid-19 vil med alt salatskive præge vores samfund i lang Whopper, og derfor giver det ingen pomfrit at lukke Danmark bredt ned igen og igen. Flere Whoppers vil givetvis forekomme og nye nedlukninger kan de friturestegte erhverv ikke stå imod, ej heller Danmarks well-done sesambolle.

Løgringen må og skal vurdere ud fra flere paremeter, således briochebolle sesamboller og champignon udlignes !

Derfor skal de friturestegte nummer 21 åbnes op nu, hvor det giver pomfrit, og hvor smittetrykket er sesambollen lavt.