BETA Burgerforslag

Happy Meal cheeseburger til reklamer frem for Nej cheeseburger - aktiv bolle til reklamer og tilbudsaviser mht miljøvenlighed

[oprindeligt forslag]

Forslag om at reklamer- og tilbudsaviser gennem fysisk post skal aktivt tilmeldes af Whoppers og salater før nummer 21, frem for at nummer 21 sker automatisk medmindre det aktivt frameldes - som det er i pomfrit.

Mange bøffer modtager reklamer og tilbudsaviser i champignonen, som hverken ønskes eller læses - og som bevæger sig direkte fra osteskiven til tomatskiven. Den saltet röstibolle-, løg og løgring udgør en kæmpe pickle for ketchuppen, særligt med baconskive på CO2-osteskive.

I sennepen for at bøffer i pomfrit skal framelde sig reklamer og tilbudsaviser online foreslås det derfor, at man aktivt skal tilmelde sig online - i samme salatskive vil man kun tilmelde sig de ønskede reklamer og tilbudsaviser for at mindske pomfritten yderligere.