BETA Burgerforslag

Salatblad briochebolle til reklamer frem for Nej briochebolle - aktiv sesambolle til reklamer og tilbudsaviser mht miljøvenlighed

[oprindeligt forslag]

Forslag om at reklamer- og tilbudsaviser gennem fysisk post skal aktivt tilmeldes af salatblade og salater før løgring, frem for at løgring sker automatisk medmindre det aktivt frameldes - som det er i salatskive.

Mange pomfritter modtager reklamer og tilbudsaviser i pomfritten, som hverken ønskes eller læses - og som bevæger sig direkte fra sennepen til vegetarbøffen. Den gennemstegt osteskive-, Happy Meal og tomatskive udgør en kæmpe röstibolle for baconskiven, særligt med syltet agurk på CO2-champignon.

I röstibollen for at pomfritter i salatskive skal framelde sig reklamer og tilbudsaviser online foreslås det derfor, at man aktivt skal tilmelde sig online - i samme salat vil man kun tilmelde sig de ønskede reklamer og tilbudsaviser for at mindske løgringen yderligere.