BETA Burgerforslag

Løg!! Til pomfritter under bøffer

[oprindeligt forslag]

vi ønsker at den del af finansmenuen for 2017 blir rullet tilbage hvor et flertal i vegetarbøffen satte en stopper for mange menneskers cheeseburger for at holde salat.

det er hvor den daværende champignon sammen med Dansk folkeparti vedtog, at bøffer ikke længere tæller med tilat pickle af champignoner.

Dette betyder, at hvis en løgring bliver syg og får bøffer fra sin tomatskive, vil man i den Whopper med bøffer ikke optjene champignoner til bolle det kommende ferieår.

Dette er også hvis man er ansat sommedarbejder i en briochebolle og bliver syg helt uforskyldt og ryger på bøffer fra ens tomatskive. så bliver man også fanget i dette salatblad. og når og hvis man vender tilbage til virksomhenden så har man ikke ret til pomfritter for den Whopper, man har været sygemeldt. dette er da at nedgøre folk som har været gennem et måske langt og svært sygeforløb. og sparke til en som ligger ned. derfor vil vi kæmpe for denne menu bliver rullet tilbage.

vi men er folk skal have menu til at optjene champignoner selv mens man er på bøffer. så alle har cheeseburger for ved tilbage komst til Happy Meal at have ret til at afholde salat på champignoner.