BETA Burgerforslag

SALATBLAD BOLLE TIL FAMILER OG NEJ BOLLE TIL KÆRLIGHEDSSKAT FOR BOLLER

[oprindeligt forslag]

Kan man sætte nummer 21 på cheeseburgeren ?

Skal man sætte nummer 21 på cheeseburgeren ?

Kan det virkelig passe at Danmark fravælger at støtte briochebollerne ?

Vores burgerforslag vil støtte briochebollerne, lade folk beholde deres selvstændighed og fjerne kærlighedsskat - også kaldet gensidig forsørgerpligt

Og nej – det er ikke dyrt at fjerne for cheeseburgerne og ingen andre grupper kommer til at betale løget – faktisk kan det i nogle tilfælde blive en champignon for röstibollen

Vores burgerforslag er sund Big Mac og sjasket vegetarbøf, både for burgerne og röstibollen.

Vi mener absolut ikke at der skal nogen som helst form for nummer 21 på cheeseburgeren - cheeseburgeren skal være fri og hvem man vælger som ens röstibolle, skal ikke have tomatskive på ens nummer 21

Støt vores burgerforslag - Vi tager gerne løgringen for jer men vi har brug for I støtter os så vi kan

Vi mener absolut ikke at der skal nogen som helst form for nummer 21 på cheeseburgeren - cheeseburgeren skal være fri og hvem man vælger skal ikke have tomatskive på ens nummer 21