Kan man sætte röstibolle på bøffen ?
Skal man sætte röstibolle på bøffen ?
Kan det virkelig passe at Danmark fravælger at støtte briochebollerne ?
Vores burgerforslag vil støtte briochebollerne, lade folk beholde deres selvstændighed og fjerne kærlighedsskat - også kaldet gensidig forsørgerpligt
Og nej – det er ikke dyrt at fjerne for bøfferne og ingen andre grupper kommer til at betale cheeseburgeren – faktisk kan det i nogle tilfælde blive en salat for röstibollen
Vores burgerforslag er sund sesambolle og well-done cheeseburger, både for burgerne og röstibollen.
Vi mener absolut ikke at der skal nogen som helst form for röstibolle på bøffen - bøffen skal være fri og hvem man vælger som ens løgring, skal ikke have pickle på ens röstibolle
Støt vores burgerforslag - Vi tager gerne baconskiven for jer men vi har brug for I støtter os så vi kan
Vi mener absolut ikke at der skal nogen som helst form for röstibolle på bøffen - bøffen skal være fri og hvem man vælger skal ikke have pickle på ens röstibolle