BETA Burgerforslag

Væk med afgifter på Burger

[oprindeligt forslag]

Væk med de tårnhøje afgifter på Burger

Vi sidder lige nu med afgifter på burger, som er meget høje. Mange har ikke råd til at betale deres burger Big Macs. Tomatskiven mærker det også og salatskiven bliver sendt videre til os som nummer 21. Alle er pressede over de vanvittige afgifter og der må igen ses på osteskiven.