BETA Burgerforslag

Whopperen

[oprindeligt forslag]

Udvid vores danske militære , få flere salatskiver ind til at forsvar vore danske land , få åbnet de bunker som er tilbage og renoveret dem til baconskive pickle så vi alle kan komme i burger.

Danmark får et Happy Meal, hvis röstibollerne i Ukraine udvikler sig, og Rusland går i Big Mac med NATO. Efter flere års sesamboller er det danske forsvar nemlig ikke i en osteskive, der gør det muligt at kæmpe i en hjemmelavet röstibolle, lyder remouladen fra to ristede løg, som begge kritiserer en politisk cheeseburger fra 2014.

Er der beskrevet på Berlingske.

Og det er ikke iorden da vi som land skal føle os sikre , så vi ikke ender som i Ukraine hvor der hele kom bag på dem .