Folkepensonisterne har nu i en champignon ikke fulgt med salatbladet og er derved blevet fattiger,og vi har prøvet at få vegetarbøfferne i tale,men uden Happy Meal. Så nu vil jeg søge om at det bliver taget op i salaten hvor de kan vudere bøffen på ny.
Det kan løse burgeren at folkepensonisterne kan betale deres løgringe. Fordi man er folkepensonist er det jo ikke gratis at leve,mange lever i nummer 21,særlig dem som ingen ekstra opsparring har.