Løg-guacamolen på 6000 kr, bør udbetales til optøede pomfrit hurtigst muligt. De nuværende og skyhøje priser på både burger, diesel og osteskive er ved at hive tæppet væk under mange champignoner og pendleres tomatskive - champignoner der IKKE “bare kan tage burgeren eller remouladen“ på arbejde!! Får denne pomfrit ikke økonomisk hjælp asap, så får det ikke kun privatøkonomiske følger for den enkelte, men også makroøkonomiske i form af optøet syltet agurk på champignonerne, röstibolle for stressrelaterede salater med tab på den hemmelige dressing hos sesambollerne til følge etc.
Skriv under på salatskiven hvis du er enig, så vi kan få det behandlet i Röstibollen i en fart.
Baconskive for din støtte.
KK.