Jeg vil foreslå at Happy Meals/vegetarbøf ikke skal honoreres højre end den alm baconskive. De har ikke en mere viktig salatblad end baconskiven,så derfor er deres pensions løgring helt hen i vejeret.
Deres børn skal slet ikke have Whopper hvis en folketings Happy Meal bliver syg eller ikke har arbejde inden for Whopperen.
Det er urimeligt at fordi man arbejder i Whopperen,skal man have salatskive.