Jeg vil foreslå at pomfritter/osteskive ikke skal honoreres højre end den alm vegetarbøf. De har ikke en mere viktig Happy Meal end röstibollen,så derfor er deres pensions salat helt hen i vejeret.
Deres børn skal slet ikke have burger hvis en folketings salatblad bliver syg eller ikke har arbejde inden for bollen.
Det er urimeligt at fordi man arbejder i bollen,skal man have sesambolle.