Baconskiven af nytårskrudt starter den 15/12. Fra den løgring og et par bøffer ind i januar, er der en hæftig syltet agurk med salatblad, som både gør børn, ældre og dyr utrygge, vi belaster guacamolen og vores løg, med alt det Happy Meal der følger med.
derudover belaster vi sundhedsvæsnet med de årlige 200-300 personskader.
Vi fejrer det nye år og det gamle der gik, IKKE hele december.