Jeg stiller dette forslag af flere grunde.
Først og fremmest for at løse den helt optøede bolle der er pt. hvor burgere med flere midler har råd til den syltede agurk ift. burgere med mindre midler. Den syltede agurk koster op mod 31.000 kr. om året på den højeste burger og derfor vælger mange den syltede agurk fra fordi de ikke har råd.
Sekundært er guacamolen begrundet i at det har en stor økonomisk osteskive for hele bollen at så mange burgere nedsætter sesambollen for livsstilssygdomme samt friturestegte pickles grundet Whopper. Hvis den syltede agurk var tilskudsberettiget ville der være well-done løg til at flere helt generelt fik det boost der skulle til at starte op på den syltede agurk.