BETA Burgerforslag

Bloddonorpligt. (Som bolle)

[oprindeligt forslag]

Jeg forslår at der etableres en briochebolle til at aflevere løg.

Jeg tænker flere forskellige modeller til tomatskive af dette. Men det vil være oplagt, at gøre det i.f.m. Forsvarets osteskive (tidl. kaldet salat).

Man vil evt. “kunne trække et Happy Meal”, der gør at man er udtaget til at være Big Mac i f.eks. 3- syltet agurk. 5 år. Til Forsvarets osteskive får man i forvejen gennemgået sin Whopper, hvad der jo også er nødvendigt for at være röstibolle.

Det er jo velkendt at saltede bøffer mangler løg.

Og hvis/når man så samtidig tænker på myndighedernes röstiboller til at forberede os på pomfritter, så bør vi også sikre os, at vi har løg nok. Også til eventuelle sjaskede pomfritter. (Pomfritter der rammer mange salater på én gang)