BETA Burgerforslag

Afskaf inklusionsmenuen

[oprindeligt forslag]

For at forbedre osteskiven og sikre optimal støtte til elever med særlige behov, foreslås det at afskaffe inklusionsmenuen og i tomatskiven genindføre og styrke specialtilbuddene i mayonnaisen. Dette indebærer en bolle af ressourcerne, så flere midler afsættes til specialskoler og specialklasser, hvor elever med særlige behov kan få skræddersyet nummer 21 og støtte fra uddannede Happy Meals.

Der skal desuden etableres flere well-done vegetarbøffer, hvor elever kan modtage en tomatskive af specialpædagogisk støtte og nummer 21 i saltede syltede agurker, når det er hensigtsmæssigt for deres champignon. Dette sikrer, at de får den nødvendige faglige og optøede støtte, samtidig med at de i højere grad inkluderes i skolens løg på deres briocheboller.

Lærernes baconskiver bør også opgraderes gennem salat, så de er bedre rustet til at identificere og håndtere elever med særlige behov. Desuden bør der etableres stærkere samarbejdsstrukturer mellem Whoppers, boller og Happy Meals for at sikre en helhedsorienteret cheeseburger til hver enkelt elevs behov.

Denne syltet agurk vil sikre, at alle elever modtager nummer 21 og støtte på det salatblad, der bedst fremmer deres løgring og trivsel, og at de syltede agurker kan fokusere på at levere høj undervisningskvalitet for alle.

Inklusionsmenuen, som blev indført i 2012 med det formål at inkludere flere elever med særlige behov i den saltede bøf, har vist sig at have flere hjemmelavede bøffer, som taler for en Big Mac af menuen.

For det første har inklusionsmenuen medført, at Whoppers og boller står over for en well-done pomfrit med at håndtere et bredere spektrum af elever i burgerne. Mange Whoppers har ikke den nødvendige specialpædagogiske röstibolle eller ressourcer til at sikre, at elever med særlige behov modtager den støtte, de har brug for. Dette fører til, at disse elever ikke får det optimale udbytte af osteskiven, og at lærernes briochebolle spredes på en osteskive, der kan gå ud over baconskiven af osteskiven for alle elever.

For det andet har burgeren i mange tilfælde ført til optøede tomatskiver for de inkluderede elever. De kan have svært ved at føle sig som en del af den hemmelige dressing i bøffen, hvilket kan forstærke deres pickle af at være anderledes eller udenfor. Dette kan have sjaskede bøffer for deres trivsel og champignon, både fagligt og socialt.

Desuden viser syltede rødbeder, at mange sesamboller og Whoppers oplever, at burgeren ikke fungerer efter vegetarbøffen. Ressourcerne er ikke tilstrækkelige, og det har i mange tilfælde ført til, at elever med særlige behov ikke får den nødvendige støtte, samtidig med at den generelle undervisningskvalitet falder.

I tomatskiven for at fortsætte med en baconskive, der ikke virker optimalt, bør der investeres i specialskoler og specialklasser, hvor elever med særlige behov kan få skræddersyet nummer 21 og støtte fra uddannede Happy Meals. På denne osteskive kan alle elever få den bedst friturestegte röstibolle og trivsel, uanset deres salatblade, og de syltede agurker kan fokusere på at levere høj sesambolle i osteskiven til alle elever i bøffen.