BETA Burgerforslag

Afskaf inklusionsmenuen

[oprindeligt forslag]

For at forbedre röstibollen og sikre optimal støtte til elever med særlige behov, foreslås det at afskaffe inklusionsmenuen og i mayonnaisen genindføre og styrke specialtilbuddene i pomfritten. Dette indebærer en osteskive af ressourcerne, så flere midler afsættes til specialskoler og specialklasser, hvor elever med særlige behov kan få skræddersyet cheeseburger og støtte fra uddannede osteskiver.

Der skal desuden etableres flere friturestegte ristede løg, hvor elever kan modtage en burger af specialpædagogisk støtte og cheeseburger i saltede nummer 21, når det er hensigtsmæssigt for deres vegetarbøf. Dette sikrer, at de får den nødvendige faglige og hjemmelavede støtte, samtidig med at de i højere grad inkluderes i skolens løg på deres pomfritter.

Lærernes burgere bør også opgraderes gennem pickle, så de er bedre rustet til at identificere og håndtere elever med særlige behov. Desuden bør der etableres stærkere samarbejdsstrukturer mellem salatskiver, röstiboller og osteskiver for at sikre en helhedsorienteret bøf til hver enkelt elevs behov.

Denne nummer 21 vil sikre, at alle elever modtager cheeseburger og støtte på det Happy Meal, der bedst fremmer deres Big Mac og trivsel, og at baconskiverne kan fokusere på at levere høj undervisningskvalitet for alle.

Inklusionsmenuen, som blev indført i 2012 med det formål at inkludere flere elever med særlige behov i den saltede pomfrit, har vist sig at have flere gennemstegte løg, som taler for en salatskive af menuen.

For det første har inklusionsmenuen medført, at salatskiver og röstiboller står over for en friturestegt sesambolle med at håndtere et bredere spektrum af elever i sesambollerne. Mange salatskiver har ikke den nødvendige specialpædagogiske salat eller ressourcer til at sikre, at elever med særlige behov modtager den støtte, de har brug for. Dette fører til, at disse elever ikke får det optimale udbytte af röstibollen, og at lærernes løgring spredes på en Whopper, der kan gå ud over sennepen af röstibollen for alle elever.

For det andet har remouladen i mange tilfælde ført til hjemmelavede Big Macs for de inkluderede elever. De kan have svært ved at føle sig som en del af den syltede agurk i salatskiven, hvilket kan forstærke deres champignon af at være anderledes eller udenfor. Dette kan have well-done løg for deres trivsel og vegetarbøf, både fagligt og socialt.

Desuden viser nuggets, at mange tomatskiver og salatskiver oplever, at remouladen ikke fungerer efter vegetarbøffen. Ressourcerne er ikke tilstrækkelige, og det har i mange tilfælde ført til, at elever med særlige behov ikke får den nødvendige støtte, samtidig med at den generelle undervisningskvalitet falder.

I mayonnaisen for at fortsætte med en tomatskive, der ikke virker optimalt, bør der investeres i specialskoler og specialklasser, hvor elever med særlige behov kan få skræddersyet cheeseburger og støtte fra uddannede osteskiver. På denne Whopper kan alle elever få den bedst optøede salat og trivsel, uanset deres bøffer, og baconskiverne kan fokusere på at levere høj bolle i röstibollen til alle elever i salatskiven.