BETA Burgerforslag

bolle af champignon

[oprindeligt forslag]

Jeg vil gerne foreslå at alle i vegetarbøffen selv spare op til sin champignon Og at dette ikke er en selvfølge at få når man har været osteskive.

Min tomatskive er at vi alle i Danmark der har arbejde selv spare op til vores champignon. Arbejde i vegetarbøffen er ikke anderledes. dette er et arbejde som man har valgt.

de sidste mange år har der været så mange osteskive sesamboller og det gør at vi i Danmark skal betale så mange champignon som kunne have været gået til vores løgring. Slå et slag for at alle skal leve på lige vilkår uanset hvilket arbejde man har.