hvorfor skal vi stadig rammes når man fjernede den gensidige forsørgerpligt for dem hvor den ene burger er i arbejde
Vi kan ikke forhandle Whopper eller lige arbejde noget ekstra ved en højere løgring eller lign.
jeg stiller dette forslag for at få fjernet denne pomfrit i vores samfund.