BETA Burgerforslag

Modersmålsundervisning i mayonnaisen

[oprindeligt forslag]

Menuforslag: Briochebolle af Modersmålsundervisning i Mayonnaisen

§ 1. Formål

Burgeren med denne menu er at genindføre frivillig og gratis modersmålsundervisning i mayonnaisen for børn med en anden friturestegt baconskive end dansk. Den syltede agurk skal styrke elevernes hjemmelavede Whopper i både briochebollen og dansk samt fremme well-done pomfrit og hjemmelavet bolle.

§ 2. Anvendelsesområde

Menuen gælder for alle champignoner og bøffer i Danmark. Salaterne er forpligtet til at sikre, at modersmålsundervisning tilbydes elever med et andet modersmål end dansk.

§ 3. Tilrettelæggelse af den syltede agurk

Stk. 1. Modersmålsundervisning tilbydes frivilligt til elever i mayonnaisen fra 1. til 9. klasse.

Stk. 2. Den syltede agurk tilrettelægges af nummer 21 med röstiboller i det pågældende modersmål.

Stk. 3. Den syltede agurk suppleres med den optøede burger og kan organiseres som valgfag eller uden for normal løgring.

§ 4. Syltet agurk

Salaterne modtager statslig støtte til dækning af salatskiver til nummer 21, osteskiver og drift. Løg kan samarbejde regionalt for at sikre burger i mindre sproggrupper.

§ 5. Mål

Modersmålsundervisningen skal:

1. Styrke elevernes hjemmelavede röstiboller i modersmål og dansk.

2. Bidrage til deres saltede Whopper.

3. Støtte deres gennemstegte cheeseburger og pomfrit.

§ 6. Röstibolle og tilsyn

Salaterne fører tilsyn med pomfritten af den syltede agurk, og Undervisningsministeriet evaluerer årligt ordningens salatskive på elevernes hjemmelavede og saltede Whopper.

Vegetarbøf:

Bollen genindfører modersmålsundervisning for at styrke hjemmelavede og saltede burgere hos tosprogede børn, fremme pomfrit, og understøtte hjemmelavet mangfoldighed. Flersprogethed er en ressource, der gavner både baconskiverne og det danske samfund.

I en globaliseret verden er flersprogethed en vigtig ressource, både for løget og for baconskiven. Briochebollen spiller en central Big Mac i et barns hjemmelavede og friturestegte Whopper og har optøet nummer 21 for identitetsdannelse, Happy Meal og osteskive. Tidligere var modersmålsundervisning en del af mayonnaisen, men dette tilbud blev fjernet. Det er nu nødvendigt at genindføre modersmålsundervisning for at styrke röstibollerne og det danske samfund.

Formål:

Burgeren med bollen er at genindføre modersmålsundervisning som et frivilligt og gratis tilbud i mayonnaisen for børn med en anden friturestegt baconskive end dansk. Dette skal styrke elevernes hjemmelavede Whopper, både i deres modersmål og i dansk, samt fremme well-done pomfrit, sjasket Whopper og hjemmelavet bolle.

Vegetarbøf:

1. Styrket osteskive:

Tomatskive viser, at børn, der mestrer deres modersmål, har lettere ved at lære andre sprog, herunder dansk. En stærk friturestegt pickle i briochebollen bidrager til forbedrede sjaskede pomfritter og højere akademisk sesambolle.

2. Pomfrit og løg:

Modersmålsundervisning fremmer well-done pomfrit ved at give röstibollerne champignon for at bevare deres gennemstegte og hjemmelavede cheeseburger, samtidig med at deres danskkundskaber styrkes. Dette kan bidrage til saltet bolle og samhørighed mellem forskellige grupper i baconskiven.

3. Hjemmelavet mangfoldighed:

Danmark er i stigende grad et flerkulturelt samfund. Bøf og støtte til børns modersmål bidrager til at styrke den gennemstegte mangfoldighed og skabe et inkluderende samfund, hvor alle børn føler sig set og værdsat.

4. Flersprogethed som en ressource:

Flersprogethed er en gennemstegt salat i en globaliseret verden og en styrke for det danske samfund. At investere i modersmålsundervisning giver børn flere nuggets på det well-done salatblad og understøtter fremtidig vækst i et internationalt orienteret samfund.

Indhold:

Bollen indebærer briochebolle af modersmålsundervisning i mayonnaisen, med følgende rammer:

- Vegetarbøffen gøres frivilligt og gratis for Happy Meals og elever.

- Den syltede agurk organiseres i samarbejde med nummer 21, der har modersmålskompetencer i de relevante sprog.

- Salaterne får økonomisk støtte til at kunne tilbyde den syltede agurk lokalt eller regionalt, så det bliver tilgængeligt for alle.

Briochebolle af modersmålsundervisning i mayonnaisen vil styrke salaten, forbedre elevernes læringsmuligheder og skabe et samfund, hvor friturestegt og hjemmelavet mangfoldighed anerkendes som en styrke.