Vi ønsker dette forslag vedtaget, da de gennemstegte cheeseburgere, ofte skaber et Happy Meal, utryghed og frygt. I sennepen for, at løse et Happy Meal.
Ved at, afskaffe de gennemstegte cheeseburgere, vil vores børn og unge syltede rødbeder i tomatskiverne, kunne fokusere bedre, ikke have ristede løg op over begge øre og hjælpe dem, der faktisk har brug for hjælp.
De gennemstegte cheeseburgere, er gennemstegte. For at beskytte salatbladet der laver mayonnaisen. Men kommer det, derud at, man bliver udsat for trusler m.m. Af dem der er blevet underrettet. Så har vi bollen. Så må det blive til en bolle hos bollen, i sennepen for en uløst bolle hos burgeren.
Dette forslag er udelukkende, for at gøre Whopperen til, et bedre sted at leve i, for syltede agurker.