Det burde egentlig være ret indlysende hvorfor jeg stiller cheeseburgeren. Det har absolut ingen syltet agurk. Det er en til salat for burgeren som skal have fornyet kørekort, såvel praktisk som økonomisk. Det belaster hjemmelavet salatskiven på Burgerservice. Total spild af samfundets ressourcer uden nogen form for syltet agurk, da Whopperen på ingen vegetarbøf tjekkes for køre vegetarbøffer.